kuingin cintamu
harga RM 22.00
kategori Novel
penulis Haiza Najwa
halaman 560
berat 450 gram
tarikh terbit 25 Mac 2013
isbn 978-983-124-857-7
SINOPSIS
Humaira mula menulis novel setelah membaca novel seorang penulis tersohor. Ideanya mampu menzahirkan karya yang hebat. Namun garapan ceritanya yang kaku perlukan X-factor. Lalu dia memutuskan untuk ‘ber–cinta’, sesuatu yang ber–lawanan dengan fitrahnya yang anti lelaki selama ini.

Demi menghidupkan roh cinta dalam novel pertamannya, nun di Tembok Besar Badailing, dia bertemu Dr. Damyral. Namun cinta kilat itu putus. Seterusnya, bila memulakan manuskrip terbaru, Humaira akan memikat seorang lelaki sebagai pa–sangannya bercinta. Perasaan cinta ini akan ‘ditumpahkan’ ke dalam manuskrip yang sedang ditulis.

Dia kemudian terjebak cinta dengan Azril iaitu hero novelnya yang ketujuh. Dia bertindak melarikan kerana tidak tahan de–ngan buruan Azril yang penasaran terhadapnya. Sebenarnya, Humaira fobia dengan perkahwinan kerana takut semua lelaki bersikap tidak adil seperti ayahnya.

Di daerah asing itu dia bertemu semula dengan Dr. Damyral, cinta per–tamanya. Barulah dia sedar yang dia mencintai lelaki itu. Tetapi ada sesuatu yang menghalangnya iaitu Huwaida yang juga tergila-gilakan lelaki yang sama. Malah Huwaida sanggup bertindak sadis! Apakah itu ba–lasan dosa untuknya kerana mengecewakan cinta tujuh lelaki?
KATEGORI BUKU
KATALOG MILIKI SEGERA ! Dapatkan buku baru dan tawaran istimewa bulan ini.
Sebarang pertanyaan/jemputan, sila emelkan ke alaf21@karangkraf.com