aku turut bahagia
harga RM 23.00
kategori Novel
penulis Asmah
halaman 592
berat 500 gram
tarikh terbit 25 Jun 2013
isbn 978-983-124-878-2
SINOPSIS
"Ija… abang tahu, Ija isteri yang baik dan jujur. Abang tak pernah pertikaikan layanan Ija terhadap abang. Cuma, abang perlukan seseorang untuk bantu Ija menguruskan maahad. Izinkan abang berkahwin lagi, Ija.”

Ummi Khadeeja tergamam. Hanya matanya yang berbicara. Angin tiada, ribut pun tidak, tiba-tiba pokok bergoyang. Selama 16 tahun hidup bersama, hari ini suaminya berterus terang ingin berkahwin lagi. Haruskah dia tersenyum?

Demi cinta dan agama, Ummi Khadeeja berkorban. Jika suaminya bahagia dengan perkahwinan ini, dia akan turut bahagia. Cuma, dia berharap pengorbanan ini tidak disia-siakan.

Sayangnya, tidak semua orang boleh berkongsi kasih. Saat Ummi Khadeeja pasrah dengan takdir hidupnya, Syifa’ Umaira pula meminta sesuatu yang mustahil. Dia memaksa Amir Hudzaifa menceraikan isteri pertama.

Hancur luluh hati Ummi Khadeeja. Sanggupkah dia berpisah dengan suaminya? Tegakah dia melihat anaknya membesar tanpa ayah di sisi? Jika pengunduran ini bisa membahagiakan suaminya, dia rela berkorban sekali lagi.
KATEGORI BUKU
Buku terlaris

Novel
    KRAF
    UMUM
    RESEPI
    KATALOG MILIKI SEGERA ! Dapatkan buku baru dan tawaran istimewa bulan ini.
    Sebarang pertanyaan/jemputan, sila emelkan ke alaf21@karangkraf.com