Novel
  • Anis Ayuni
    RM 28.00
    Biarpun tiada janji syurga mahupun janji bahagia, namun Nisa tekad dalam hati, ingin setia dalam berkasih. Meskipun, haruman cinta Qashfi yang kekadang seperti kuntuman mawar...
  • Rabihah Nur Ridhuan
    RM 28.00
    SINOPSIS   Hanya kerana hati tidak reda, aku terpaksa melalui kehidupan penuh kelam... Nayli yang tiba-tiba hilang ingatan terpinga-pinga apabila diculik oleh seorang pemuda bernama...
  • Nia Azalea
    RM 28.00
    Bot milik peribadi Datok Mustaza telah karam dipukul ombak sewaktu dia keluar memancing di Laut Cjina Selatan. Nasibnya baik, dia telah diselamatkan oleh seorang nelayan...
  • Siti Nur Dhuha
    RM 28.00
    ATAS dasar simpati, Aifa Asyikin sanggup berkahwin dengan Ryan Danish walaupun penampilan Ryan sangat ‘klasik’. Disebabkan itu, Aifa terpaksa menyembunyikan status perkahwinannya dari pengetahuan orang.
  • Adeeba Eryna
    RM 26.00
    Takdir Tuhan menemukan Syafira Arissa dan Adam Hariz dan menghubungkan mereka sebagai adik dan abang angkat. Satu insiden telah menyebabkan Syafira Arissa membawa diri ke...
  • Damya Hanna
    RM 30.00
    Atiyah dan Zuhairi membina mahligai perkahwinan atas dasar cinta. Kasih sayang telah dipupuk sejak zaman kanak-kanak lagi sehinggalah mereka melayari bahtera rumah tangga dengan begitu...
  • ZAN ZARIDA
    RM 26.00
    Bertunang dengan orang lain, tetapi hati menyukai jejaka lain pula. Jangan buat main, Rus Ashiya! Hati mengingatkan, namun takdir TUHAN tiada siapa dapat menduganya.
  • Murni Aqila
    RM 28.00
    “Aku tak pernah bercinta dengan kau. Dah tu, buat apa kau nak terima aku jadi suami kau? Buat apa?” jerit Jay bengang. “Kenapa Abang...
  • Atie Atiya
    RM 28.00
    Pertemuan mereka tidak dijangka. Saat hiba menyelubungi hati Lisa, saat itulah berlakunya kekejaman terhadap Si Comel di hadapan matanya. Ia merobek hati Lisa yang sedang...
  • Lynn Suraya
    RM 28.00
    Kata-kata Amira yang tidak percayakan perkahwinan ternyata menarik perhatian Faizal, arkitek muda yang tidak mahu berkahwin biarpun berkali-kali didesak orang tuanya. Setelah beberapa kali gagal...
  • Sri Diah
    RM 28.00
    Tan Sri Rahman Shah mengurus bisnesnya seperti tiada hari esok; siang malam memikirkan untung rugi. Ditakdirkan tersiar satu rencana dalam majalah menjadikan hidupnya huru-hara. Hal...
  • Nurul Syahida, Nurina Feeza, Qaseh Husna
    RM 27.00
    - Merupakan Projek pertama untuk novel Cinta di bawah label Alaf 21. - Projek Cinta Kampus secara dasarnya melibatkan tiga orang penulis iaitu Nurul Syahida, Nurina Feeza...
  • Ayu Balqishah
    RM 26.00
    Aina Batrisya  gadis polos beperwatakan biasa tetapi bisa menarik mata yang memandang. Berhijrah dari bandar ke bandar yang lain sebenarnya tidak memberi masalah. Cuma yang...
  • Aisya Sofea
    RM 28.00
    Perkenalan yang singkat dengan lelaki bernama Muhammad Haikal Hakimi, mengubah hidup Dilla sama sekali. Hilang prinsip hidup, hilang arah tuju. Dalam sekelip mata hidupnya jadi...
  • RM 22.00
    DI KAYANGAN – NIA AZALEA Balqis, kadet juruterbang yang tidak pernah lekang daripada masalaha, terutamanya sewaktu latihan penerbangan pesawat. Biarpun telah mengejar impian yang tidak...
  • Batiah Hadi
    RM 28.00
    Mereka tertukar laptop adakah mereka akan tertukar hati juga? Hanna Zaki gadis 26 tahun tidak menyangka lelaki yang buat dia menyampah semasa di dalam kapal...
  • RM 30.00
    Jodoh kami, kejutan terindah daripada Ilahi. Razin Aniq, seorang lelaki biasa yang tinggi dengan ego dan terlalu mementingkan maruah sehingga sanggup menafikan walau sedikit pun perasaan...
  • AMYLIE HAIZANIE
    RM 30.00
    Pertemuan antara Zyra Liyana dan Zariff Irfan tidak disengajakan. Apa yang menghairankan Zyra, mengapa lelaki itu begitu membenci dirinya? Malah, jejaka tampan itu sering digelar POYO. Berbagai cara...
  • HANIS AZLA
    RM 30.00
    Kau beri cinta sejati, saat aku menolak teman pengganti... Andai ada jodoh bersama Khalif Azhan, Naura Izdihar mahu bersama lelaki itu hingga ke syurga. Tidak disangka, janji yang terlahir...
  • SAYHAZS ZAILIE
    RM 37.00
    IRISH QIARA,zaman remajanya tercalar dek kepedihan masa silam. Reza, lelaki yang diharap akan menjaga seumur hidup, pergi meninggalkannya menikahi perempuan lain. Pergi bersama janji-janji serta beban yang tersisa...
  • SYAZA ARISHA
    RM 26.00
    Tujuan Syazana ke bandar hendak mencari keluarganya, dan pekerjaan maid menjadi pilihan untuk menyempurnakan misi penting itu. Namun, bukan semua yang terjadi seperti yang diharapkan,...
  • Viviana Rose
    RM 30.00
    Kejadian hitam yang menimpa diri Syafiqah telah mengucar-kacirkan hidupnya. Majlis pertunangan bersama Zikri telah dibatalkan setelah dirinya disahkan hamil. Faizal yang menyintai Syafiqah dalam diam cuba menjadi penyelamat....
  • Nurul Syahida
    RM 27.00
    Saya nak jadi macam kucing. Tahu makna setia, tapi cukup berdikari untuk buat keputusan sendiri. Kucing ada banyak baka. Ada baka American Shorthair yang manja dan sukakan orang,...
  • Aisya Sofea
    RM 30.00
    Cinta, perasaan itu tidak pernah diundang dan tidak pernah dijemput. Jika ia memberi kebahagiaan, pasti segalanya indah. Namun apa yang akan berlaku jika derita yang...
  • Ilyana Hani
    RM 27.00
    Pertama kali bertemu Naufal Hadif, hati Arissa panas. Insiden pelanggaran dan berebut roti kopi membuatkan Naufal mula terpaut pada Arrisa. Pertemuan mereka berlanjutan sekali lagi dibakeri milik...
  • Nia Reiya
    RM 26.00
    Aku tak pernah rasa bahagia dalam hidupku. Aku berharap ibu dapat menerimaku sebagai anaknya. Aku juga berharap dapat meraih cinta suamiku. Tetapi... sanggup abang? Kenapa...
  • Murni Aqila
    RM 32.00
    Shila bertunang dengan Ezzat. Mereka suka sama suka. Si Shila ni perangainya pelik sikit. Cepat menggelabah. Kalut tak tentu pasal. Kuat melatah. Lurus bendul. Tapi baik...
  • Ramlee Awang Murshid
    RM 26.00
    Mereka... tiga orang lelaki dan tiga orang perempuan. Mereka sangat berbeza, namun penuh dengan cinta. Tiga cinta dengan tiga kata. Kelam dan suram menjadi suasana...
  • Iffa Zalia
    RM 26.00
    Dhanial Syakim dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Muka tampan dan segak namun disebabkan lelaki itu ‘anak emak’ Qistina jadi tidak berselera. “Oh, tidak! Rambut pun masih...
  • Nurina Feeza
    RM 27.00
    Maira Qaisarah - Cukup terkenal dengan gelaran Miss Selamba! Siapa sangka dialah manusia pertama yang berani lawan cakap bos! Berani disumbatnya bubur ayam Mc Donalds...
KATEGORI BUKU
Buku terlaris

Novel
KRAF
UMUM
RESEPI
KATALOG MILIKI SEGERA ! Dapatkan buku baru dan tawaran istimewa bulan ini.
Sebarang pertanyaan/jemputan, sila emelkan ke alaf21@karangkraf.com